måndag 11 november 2013

Dags för avfärd

Däcket är bytt, reflektionsuppgifter inskickade och väskan packad. Utanför fönstret skiner solen samtidigt som snön faller från himlen, Undersåker visar sig från sin bästa sida och jag hoppas verkligen att snön blir mer då jag är bortrest. Om bara en liten stund beger jag och mina underbara gruppmedlemmar oss av mot Trondheim redo att flyga till Italien för 10 dagars matresa. Jag kan lova att vi kommer njuta något makalöst av resan och jag är otroligt glad att vi får denna möjlighet!! Under min resa tänker jag dessutom njuta lite extra för alla där ute som planerat att gå skarp 7.0 men som tyvärr inte kommer kunna göra det pga intagningsstopp, jag lider med er!

Att en ryggsäck kan väcka så stor saknad trodde jag aldrig, men nu har jag fått det bevisat. Minnena med den är otroligt många och om bara någon minut startar ännu ett, dags för avfärd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar