lördag 9 november 2013

Äntligen!

Jag vet att klockan är mycket och att jag egentligen borde sovit för fler timmar sedan men när jag väl kom så nära målet så kunde jag inte riktigt låta bli när jag kommit in i skrivandet. Såhär vid 01.10 kan jag dock ÄNTLIGEN meddela er att jag är klar med alla reflektionsuppgifterna, som jag längtat efter att få säga detta! Nu ska jag alltså äntligen få vila mina händer som haft skrivkramp i flera timmar, och hoppas att jag slipper göra om något arbete under morgondagen för att jag anser att det inte är tillräckligt bra skrivit.

Imorgon väntar tvättning (om det finns någon tvättid), städning, inskickning av reflektionsuppgifter, skrivande av packlista, däckbyte, tömma återvinning, montera gardinstänger samt kolla information inför resan, men inte minst unna mig en lördagskväll framför tvn. Kort sagt så är det ingen risk att jag blir sysslolös.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar