onsdag 30 oktober 2013

Omtumlad men på benen

Jisses vilken natt/dag det har varit!! Ena saken efter den andra har skett och just nu är jag väldigt omtumlad. Jag är dock på benen och efter ett antal samtal med Annika, Staffan samt PEPP så känns hela situationen trotsallt helt okej. Mer om vad som skett vill jag i nuläget inte gå ut med eftersom jag inte vill skapa ett stort rykte innan allt blivit svart på vitt. Detta känns som ett smått meningslöst inlägg som kanske tyvärr får motsatt verkan av det jag hoppats på, men anledning till att jag skrivit detta är för att jag inte vill att ni inte ska bli oroliga över mig om ni hör eller ser något i media gällande Undersåker. Jag lovar jag mår bra!

Idag skickar jag en extra tanke till David som har äran att bli en hel siffra äldre än igår.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar