tisdag 29 oktober 2013

teknik hit och skruvmejsel dit

Tänkte bara informera hela världen om att allt som har med teknik att göra just nu suuuuuger!! Så om någon skulle känna att teknikstul är roliga grejer att krabba med så är det bara att komma förbi, jag kan bjuda på fika!
I övrigt så har vi i PEPP under dagen haft ett möte om lekplatsen i Åreparken, det gick helt okej och i allmänhet så känns det som att vi ligger bra till tidsmässigt i projektet.
Nu blir det att svära lite till över all denna teknik innan jag sedan ska göra ett sista försök att få upp den sista gardinstången, vilket gick åt helvete tidigare.... Antar att jag tyvärr kommer att tvingas vänta till Paul är tillbaka från semestern så att han hjälpa mig få upp den (jag har endast skruvmejsel och jag är för klen/väggen för hård i kombination med aningen för små skruvar).

Hoppas ni andra är lite mer muntra just nu än vad jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar