söndag 20 oktober 2013

Efter några väldigt trevliga dagar med sällskap av mamma och David så sitter jag nu åter själv på mitt rum och pluggar. Imorgon vankas redovisning nr 2 så om en timme bär det av in till Åre för att gå genom det sista tillsammans med de andra i gruppen samt lämna över Pers ledarhatt till Anna, innan jag sedan fortsätter mitt individuella pluggande hemma på Englagård. 

Den 10/11 ska 4st reflektionsuppgifter som jag inte ens börjat på vara inlämnade. Den 11/11 sitter jag och de andra i PEPP på ett flyg till Milano. Efter att vi kommit hem den 20/11 så är det sedan knappt en månad kvar innan jag sitter på ett tåg mot Alvesta, helt sjukt vad tiden går fort när man har kul! Dags att verkligen njuta av varje dag. Därför tänker jag nu unna mig en 20 minuters paus i pluggandet för att ta på mig solglasögonen, bege mig av ut i snön för att bara njuta och inse att livet faktiskt är jäkligt härligt. Jag hoppas er helg varit lika bra som min! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar