torsdag 21 maj 2015

Sköldpaddor, sjölejon, rockor, hajar och andra kul djur - Galapagos är som en dröm!

Efter lördagens sjukdom så har jag idag fått revansch. Idag fick alltså även jag bege mig av till kickers rock, något jag är oerhört tacksam över. Trots lite sjösjuka så var dagen nämligen så otroligt mäktig. Om jag inte redan visste att Galapagos är ett paradis så vet jag det absolut efter idag. Att jag dessutom har en vattentålig kamera gör helt klart livet ännu lite roligare. Bilder från dagen kommer dock först senare, oklart när. Imorgom åker jag nämligen till santa cruz tidigt på morgonen och vad som väntar efter det är än så länge ganska oklart. Därav är det även oklart hur internettillgången kommer att vara mina sista resveckor, det återstår helt enkelt att se. Vad jag däremot vet är att jag har internet idag, så om någon nattuggla är vaken så kommer jag att vara tillgänglig på skype i några timmar.


Aldrig hade jag ens vågat drömma om jag någon gång i mitt liv skulle snorkla bara några meter från en haj. Ännu mindre hade jag vågat drömma om att snorkla bara några meter från 25 hajar. Att säga att dagen enbart var mäktig är att ljuga. Detta kan vara det coolaste jag någonsin upplevt!!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar