lördag 2 maj 2015

Guayaquil nästa

Så har nästan en hel vecka i underbara Montanita passerat. Stället är och har varit fantastiskt och jag hade gärna stannat längre, om så bara för några dagar. Imorgon förmiddag åker jag däremot istället till Guayaquil innan jag på söndag åker till platsen som jag i flera år drömt om att besöka, Galapagosöarna. Jag är galet taggad och jag hoppas verkligen att de 5 kommande veckorna kommer bli så bra som de verkar bli.

Nedan finner ni några av mina favoritfoton från de senaste 2.5 veckorna (nyaste bilderna först). De resterande sisådär 450st foton som hittills tagits under min resa får ni allt kika på när jag är tillbaka i Sverige om knappt 6 veckor.



30kr fattigare och en lyxfrukost på stranden rikare


En bild, tusen ord!


Chokladtillverkning utanför Puerto Quito






Robinson?

vårt lilla bambuhus förgående vecka


Några 5000 h.m blev det tyvärr inte på Cotopaxi pga
 oväder, men 4909 är inte fy skam det heller


Få saker kännetecknar en turist så mycket som en kamera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar