måndag 9 september 2013

Planering av filmprojekt 2

Ny vecka, nya tag. Idag blev det åter planering av ett filmprojekt, närmare exakt ett projekt som kommer att spelas in under morgondagen då jag och resten av min grupp beger oss av några mil söderut redo att se vad turismen har att erbjuda där. Imorgon gäller det alltså att vara klädd för utomhusbruk, mer exakt vad vi ska hålla på med får ni se senare.
Efter skolan blev det dags att bocka av ytterligare några punkter på sin tråkiga "att göra lista". Denna gången var det ringa tomtom, boka tandläkartid, ansöka om kommunkort, tömma minneskortet på mobilen samt städa toaletterna som jag gladeligen kunde stryka från min lista.

Om en stund kommer några efterlängtade foton från veckan som varit, därefter måste jag ta tag i pluggandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar