måndag 16 september 2013

1900kr fattigare och en resa rikare

Efter att ha blivit 1900kr fattigare så kan jag nu med glädje säga att det bara är 93dagar kvar innan jag åter får krama om mina vänner och min familj på hemmaplan. Då är det nämligen jag som för en kortade stund lämnar de lite mer norra delarna av landet för att få vara nära och bli ompysslad av de jag älskar. Innan det blivit dags för detta så står dock många äventyr och utmaningar på kö i mitt liv, mer om dessa kommer ni få läsa om vid senare tillfällen. Tills dess bjuder jag på några bilder från en vandring i fredags samt en bild på dagens kvällsmat.
Nya sittliften

Dags för fika

Skutan
Snabbt, gott, billigt, enkelt, nyttigt och mättande: bulgur tillsammans med spenat (kokt/tinad i stark grönsaksbuljong), broccoli, soltorkade tomater, salt, peppar, paprikapulver, vegeta, chilipulver, en nypa socker samt färsk basilika. Serverades tillsammans med en bit kyckling och en tomat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar