tisdag 24 september 2013

Fredag 20/9

Klockan var strax innan 9.00. Det var fredagsmorgon och om bara några minuter skulle en fullastad Ruffe rulla mot Buustamons fjällgård redo för teambuilding. Efter att ha kört genom Åre, tagit oss upp för en lång och brant serpentinväg samt en 10 minuters vandring så var vi framme. Jag öppnade ytterdörren till fjällgården och direkt kände jag "här skulle jag kunna stanna i all evighet", en känsla som bara växte i takt med att tiden gick. Efter att ha flyttat in på rummen hade det sedan blivit dags för oss att äntligen få reda på vilka man skulle arbeta tillsammans med de kommande 9 veckorna. Jag hamnade med Elin, Anna, Per och Sandra, något jag är oerhört glad över!
Fredagen i stort gick ut på att lära känna varandra i gruppen bättre och hur vi arbetar tillsammans, genom praktiska övningar. Kvällen avslutades med en promenad på berget, en tvårätters middag samt bastu och bad i badtunna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar