lördag 7 september 2013

Flytten

Hejsan gott folk och välkomna till min lilla blogg som kommer att beröra det bästa, sämsta, galnaste och mysigaste sakerna av det som sker i mitt liv uppe i Jämtland.
Närmare exakt heter jag Fanny och är en 20årig tös från de småländska skogarna.I helgen som var gick flytten från Moheda i söder till Undersåker i norr, en flytt på ganska precis 100mil. Detta var min första flytt till egen bostad, eller närmare exakt till ett kollektiv och den skräckblandade förtjusningen som funnits i mig ett tag har fortfarande inte riktigt gått över, det känns fortfarande som att jag bara är på semester och snart ska komma hem till alla mina nära och kära igen. Så är dock inte fallet. I måndags begav jag mig nämligen av till Campus Åre redo för min första dag på Skarp Åre 6.0, affärs- och produktutveckling inom turism så nu är det slut med allt vad livet som boende hos föräldrarna innebar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar