söndag 6 december 2015

Plugghelg blev myshelg

Är det något jag har lärt mig när jag pluggat så är det att det är otroligt svårt att plugga om man inte har motivationen till det. Att det därför allt som oftast är bäst att lägga undan studierna helt för att göra något roligt. Så var det för mig denna helgen. Egentligen skulle jag ha mig en plugghelg för att kötta på lite nu inför jul och nyår så jag kan få vara lite ledig då. Tyvärr tyckte inte min motivation samma sak, så istället för en plugghelg så blev det en myshelg med Nette. På fredagen dracks det glögg, bakades lussekatter, kollades på IDOL-finalen och pratade om musik/mode från det goa 90-talet. På lördagen blev det några besök i second hands innan det bar av till Göteborg och Liseberg. En väldigt bra, mysig och välbehövlig helg alltså. Jag hoppas er varit lika bra som min. 





Med glädjen att de första 9 högskolepoängen från Högskolan i Skövde nyss blivit godkända laddas det nu om inför kommande vecka. Då vankas sista juridikföreläsningen och näst sista veckan med grupparbetet i marknadsföring II följt av en riktig tjejhelg då bästa vännerna kommer på besök. 


Liseberg i lördags - det var bara snön som saknades


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar