söndag 13 april 2014

Vart har tiden tagit vägen?!?

Likt rubriken lyder så undrar jag vart tiden har tagit vägen, för idag är det redan 13 April. Det känns helt sjukt. Jag har inte riktigt insett att alla liftar i Åre stänger om exakt 3 veckor. Att det nästan var 4 månader sedan jag publicerade ett inlägg här sist. 3.5 månader sedan jag kom tillbaka från min vistelse i Småland. Över 7 månader sedan mitt flyttlass begav sig av till Jämtland och 2.5 månader sedan underbaraste Emmy var på besök hos mig. Dessutom är det mindre än 6 veckor kvar innan SKARP Åres avslutningsfest går av stapeln... Det känns helt sjukt!
Jag skrev tidigare att det nästan var 4 månader sedan jag sist publicerade ett inlägg här och jag antar att ni därmed förstår att det har hänt sjukt mycket i mitt liv. Jag kunna skriva en hel roman. En roman om alla lektioner, fester och andra helt sjuka händelser som jag upplevt. Denna gång väljer jag dock att avstå från detta. Någon gång i framtiden kanske däremot även detta är något som jag har avklarat. Just nu väljer jag dock att fokusera på annat. Jag antar dock att ni åtminstone vill veta lite vad som skett sedan sist för jag tror inte det är någon som vet allt. Okej nu kommer lång ifrån allt publiceras här, men de mest händelserika sakerna kommer åtminstone att tas upp. Jag har dock funderat ganska mycket på hur jag ska förmedla mina upplevelser på bästa sätt utan att ni tröttnar. Det jag då har kommit fram till är att jag kommer publicera 3st inlägg med olika innehåll. Ett som kort beskriver vad som skett sedan sist. Ett som berättar om min utbildning och vad som hänt/händer där och ett som tar upp händelser som jag misstänker att de flesta av er vill ha en tydligare förklaring av. 

Tills dess att ovanstående inlägg blir publicerade så vill jag skicka en varm vårhälsning till dig som just nu läser denna blogg. Du är fantastisk! 

Jag kan knappast klaga på naturen där jag bor! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar