söndag 1 december 2013

Plötsligt 4kg lättare

Äntligen har de blivit satta. Det jag snackar om är betygen för reflektionsuppgifterna. De senaste veckorna har jag varit inne på lärarplattformen minst 4 gånger/dag för att se om något nytt har skett men icke sann icke.  Nu äntligen har däremot alla stenar släppt från mitt hjärta. De fyra stenarna som totalt måste väga omkring 4kg. Stenarna jag nu slipper att bära eftersom jag har fått alla 4 reflektionsuppgifterna godkända. Det kanske låter som att jag skryter men så är inte alls tanken. Saken är bara den att jag inte kan vara något annat än stolt över mig själv och det jag gjort med tanke på sista veckornas skolresultat!
Med dessa glädjande besked kryper jag nu till sängs i min nybäddade säng, jag vet en tjej som kommer sova gott inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar