onsdag 18 november 2015

Önskelista

Har ett antal gånger senaste tiden fått frågan vad jag önskar mig i julklapp så jag tänker mig att jag lägger upp det här istället.

  • Din underskrift till vit jul
  • Din anmälan till donationsregistret   
  • Astrid Lindgrens kappsäck (ja den har faktiskt börjats säljas igen :))
  • Hörlurar att ha utanpå öronen (helst ihopvikbara då de kommer att få resa en hel del)
  • Vinröd enfärgad tjock sjal/halsduk 
  • Ticket to ride
  • Ny mobil alt. presentkort på Davids
  • Egen bostad
  • Typ 15 förpackningar med bläckpatroner till Epson xp-402 och ungefär lika många paket skrivarpapper
  • http://merorgandonation.jetshop.se/produkter/smycke-hjarta 
  • Stora guldpasset på Liseberg (gärna med tillhörande rabattkort till Öresundstågen)
  • Träningsskor
  • Stilren klocka 
  • Fickkniv 
  • Glasögon 

1 kommentar: