fredag 27 september 2013

En bild säger mer än 1000 ord

Eftersom det sägs att en bild ofta säger mer än 1000 ord så tänkte jag nu glädja dig, min kära läsare lite i höstmörkret genom en bildbomb från SKARPs fantastiska teambuilding på Buustamons fjällgård.


Helt okej utsikt från hotellrummet

Ett recept på detta bröd hade inte varit fel

Älgpannbiff 

Legotävling 1 pågår

En annan grupp under första omgångens legotävling

Det finns många olika byggstilar

Min grupps resultat efter legotävling 1

Min grupps resultat omgång 2 (vi vann båda omgångarna eftersom vi både lyckades bygga högst och använda flest antal bitar. Andra omgången hade vi dessutom bästa tiden - grymt jobbat!)

Dags för ännu en fika, denna gång morotskaka

Vandring på berget



Snygga lampor



Bastu och badtunna med goa lirare

Potatisgratäng, kalvinnanlår med rödvinssås och vitlöksbönor

Fjällpudding (hjortronsorbet, kardemummakex, inlagda havtorn och något form av pannacotta på vaniljyoghurt)

Avslutande bild på min underbara klass





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar